آموزش استفاده از تگ خرید در استوری اینستاگرام

 

استیکر خرید اینستاگرام  ویژگی جدیدی است که اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار به ارمغان آورده است.

استوری ها به عنوان مسیری غیرمستقیم جهت بردن کاربران به سمت پست های خرید اینستاگرام به کار گرفته می شدند.

و طبیعتا همین موضوع باعث می شد تعداد کاربران خریدار به حداکثر نرسد.

تگ خرید اینستاگرام یا همون پست خرید انقدر عالی و کاربردی هست که ما براش یه مقاله مجزا نوشتیم.برای مطالعه کاربرد تگ اینجا کلیک کنید.

اینستاگرام بالاخره تصمیم گرفت فکری به حال استوری خود کند. همگی قبول داریم که استوری در پلتفرم اینستاگرام از قدرت و ویژگی های بسیار قوی برخوردار است.

ولی به علت محدود بودن تگ های خرید به پست های فید، نمی شد از این ویژگی ها برای جلب توجه کاربران استفاده کرد.

این شد که اینستاگرام استیکر خرید را به کالکشن برچسب های خود اضافه کرد.

 

استیکر خرید در استوری اینستاگرام

تعداد کاربرانی که در این شبکه اجتماعی به تماشای استوری می پردازند، به چیزی حدود ۴۰۰ میلیون نفر در روز می رسد.

اضافه کردن استیکر خرید به استوری یک اتفاق قابل پیش بینی بود. چرا که اینستاگرام همیشه حواسش به ویژگی های پرطرفدار بوده و همواره سعی کرده کاربران را راضی نگه دارد.

این را از دست ندهید:  آموزش دیلیت یا حذف اکانت اینستاگرام

نکته جالب اینجاست که همچنان در استوری برای عملی کردن فرایند فروش اقدام هایی انجام داده اند. یکی از این عمل  ها قرار دادن لینک صفحه فروش سایت در استوری بود.

ویژگی های جالب تگ خرید در استوری

  •   می توانید این استیکر را هم بر روی ویدیو و هم عکس قرار دهید.
  •   لازم نیست حتما فالوور های بالای ۱۰K داشته باشید یا حتی اکانت تجاری داشته باشید تا بتواندی از این استیکر خرید استفاده کنید.

اما به یاد داشته باشید اینستاگرام حواسش به شما هست.

تنها کافیست تا کاربر بر روی تگ خرید ضربه بزند تا درست مثل تگ ها در پست فید، اطلاعات محصولات نمایش داده شوند.

کاربران می توانند با انتخاب محصول به خرید و نهایی کردن عملیات اقدام کنند.

 

روش قرار دادن استیکر خرید در استوری اینستاگرام

  1. ابتدا عکس و یا ویدیو مورد نظر خود را انتخاب و ویرایش کنید.
  2. از پایین صفحه پوشه استیکر ها را بالا بکشید و برچسب PRODUCT را انتخاب کنید.
  3. در مقاله تگ خرید توضیح دادیم که باید اکانت اینستاگرام خود را به کاتالوگ محصولاتتان در فیسبوک متصل کنید تا در این مرحله گزینه انتخاب محصولات ظاهر شود.
  4. بعد از انتخاب محصول می توانید رنگ برچسب را نیز تغییر دهید و در نهایت آن را در هر قسمتی از استوری که می خواهید قرار دهید.
این را از دست ندهید:  چگونه از اینستاگرام درآمد میلیونی کنیم؟

یک نکته در انتخاب محصول این است که متاسفانه نمی توانید نام محصول خود را ویرایش کنید، برای انجام این ویرایش باید از درون کاتالوگ اقدام به تغییر نام محصول کنید.

 

چرا از برچسب خرید در استوری استفاده کنیم؟

تا قبل از معرفی این برچسب، کسب و کار های کوچک با فالوور های کم تر از ۱۰K قادر نبودند ترافیکی جذب کنند و به این صورت فروشی داشته باشند.

حالا این استیکر کوچک می تواند تحولی بزرگ برای کسب و کار های نو پا به وجود آورد و آن ها را نیز به درصد متناسبی از فروش آنلاین برساند.

خیلی از برند ها از خبر این قابلیت ذوق زده هستند و حتما از آن استفاده خواهند کرد. شما نیز بهتر است برای فروش محصولاتتان به این بازار اینترنتی ملحق شوید.

این را از دست ندهید:  روش اصلی بازیابی مجدد رمز اینستاگرام با ۶ مرحله ساده

 

برای افزایش فروش در اینستاگرام چیکار کنیم؟

 

آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام پیشنهاد من به شما

 

 نینجاگرام : ربات پربازده افزایش فالوور واقعی و هدفمند

 

نرم افزاری تضمینی و عملی برای رشد سریع در اینستاگرام  رو همین الان میتونی از اینجا دریافت کنی.

رباتی که با اون بهترین روش های تبلیغات رو تو اینستاگرام اجرا کنی و کسب و کارت رو رشد بدی و به یه حرفه ی پولساز تبدیل کنی. رباتی که کمکت میکنه تا در نهایت سود اصلی رو بدست بیاری و با روش های فیک  فالوور زنی و... خودت رو قول نزنی.

برا شروع رشدت از همین جا میتونی اقدام کنی و فایل رو همراه با بهترین آموزش دریافت کنی.

این کار ۵ دقیقه بیشتر نیست ولی همین ۵ دقیقه باعث میشه یک سال از بقیه جلو بی افتی.

 

 

خیلی ممنونم از اینکه وقت گذاشتی و این مقاله رو تا اینجا خوندی.

دوست دارم تجزیه و تحلیلت رو ( با اسال نظردر پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودت مطلع کنی.

 

فرصت ویژه: لایسنس ربات نینجاگرام با 75% تخفیف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *