چطوری در اینستاگرام پست خرید قرار بدهیم؟(نکات)

پست خرید اینستاگرام.پست خرید در اینستاگرام.فروش محصولات با پست خرید اینستاگرام.قرار دادن پست خرید در اینستاگرام.پست خرید اینستا.

اینستاگرام مدتی هست که قابلیت خرید آنلاین رو در پلتفرم خودش قرار داده. در مقاله تگ خرید اینستاگرام، مفصل در رابطه با نحوه استفاده و کاربرد این تگ. و سهولت در خرید های اینترنتی صحبت کردیم.

قرار دادن پست خرید در اینستاگرام

به طور ماهانه حدود ۱۳۰ میلیون کاربر، در محیطی که اینستاگرام فراهم کرده به دنبال محصولات هستند. و در رابطه با آن ها تحقیق می کنند.

این حجم وسیع از مخاطبین فعال دلیل قانع کننده ایه بر این موضوع. که چرا امروزه عمده برند های کوچک و بزرگ از این پلتفرم برای تبلیغ محصولاتشون استفاده میکنن.

استفاده از پست های خرید اینستاگرام راه مناسبی برا جذب مخاطب به حساب میاد.

اکنون حتی با وجود قابلیت نهایی کردن خرید در محیط اینستاگرام.خیلی از مخاطبین خریدشون رو بدون خروج از این شبکه انجام میدن.

قرار دادن پست خرید در اینستاگرام

میشه به راحتی ویژگی های مختلف برند و محصولتون رو با کاربران در میان بذارید. این کار به لطف برچسب های موجود در قسمت استوری راحت تر از هر زمان دیگری شده.

در این مقاله میخوایم بهینه ترین روش استفاده از پست های خرید (Shoppable Posts) اینستاگرام رو برایتون شرح بدیم. تا در آینده بهترین بازخورد ممکن رو برا هر پست داشته باشید.

 

پست های خرید اینستاگرام

 

این نوع از پست ها درست مثل هر پست دیگه ای در قسمت فید (Feed) اینستاگرام قرار میگیرن.

تنها تفاوتی  وجود یک زنبیل کوچک در پایین تصویره. که نشون می دهد این پست از همان پست هایی هست که میشه از اون خرید کرد.

این را از دست ندهید:  آموزش استفاده از تگ خرید در استوری اینستاگرام -استیکر خرید اینستاگرام

کافیه بر روی پست یک بار ضربه بزنید. و تا نام،قیمت و جنس محصولات موجود در تصویر به صورت یک تگ برا شما نمایان بشه. این تگ همان تگ خرید اینستاگرامه.

فروش محصولات با پست خرید اینستاگرام

در ادامه اگه قصد خرید داشته باشین میتونین با انتخاب هر تگ، درخواست خرید بدین و خرید خودتون رو نهایی کنین.پست خرید اینستاگرام.پست خرید در اینستاگرام.فروش محصولات با پست خرید اینستاگرام.قرار دادن پست خرید در اینستاگرام.

 

حدود ۵۰۰ میلیون کاربر به طور روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند.

اینستاگرام با داشتن این میزان از کاربر میتونه فرصت های بیشتری برا فروش رو به وجود بیاره.

خرجش، عکس جذاب و با کیفیت محصول و متنی مناسب برا ترغیب کاربران به خریده.

 

چند نکته برای تولید پست های خرید اینستاگرام

 

✅هم خوانی پست های Shoppable از دیگر پست ها

طبیعتا داشتن یک صفحه اینستاگرام با موضوعات و تصاویر همخوان، تاثیر بهتری در ذهن مخاطب میذاره. و به یاد می مونه.

اغلب از صفحاتی که با موضوعات مختلف سر و کار دارن و موضوع مشخصی ندارن بیزاریم. و این صفحات رو سریعا ترک میکنیم.

پست خرید اینستا

در استفاده از پست های خرید اینستاگرام هم باید این نکته رو در نظر داشته باشیم. تا اون جایی که ممکنه با پست های دیگه درون صفحه همخونی داشته باشه.

همخون بودن پست قابل خرید با دیگر پست ها در ایجاد حس اعتماد مشتری بسیار تاثیر گذاره. و نتیجه بهتری در افزایش خرید خواهد داشت.

 

✅استفاده از پست های چند تصویری اینستاگرام به عنوان کاتالوگ

در پست های معمولی اینستاگرام (قرار گیری یک تصویر) میشه تنها تا ۵ تگ خرید رو در پست اضافه کرد.

اما در پست های چند تصویره میشه تا ۲۰ تگ رو اضافه کرد.

همین باعث شده تا بتوان از این این نوع پست ها به صورت یک کاتالوگ استفاده کرد.

این را از دست ندهید:  آموزش گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام

میتونید با قالبی زیبا محصولات جدید خودتون رو به صورت یک کاتالوگ به نمایش بذارید و برایشون در هر تصویر تگ خرید قرار بدید.

 

✅ اطمینان از لینک برچسب خرید

کار از محکم کاری عیب نمیکنه. رعایت این نکته کوچک و پیش و پا افتاده میتونه در حفظ تصویر برندتون بسیار موثر باشه.

خرید اینترنتی در خیلی از کشور ها هنوز موضوع نوپایی هست. و اعتماد کاربر به یک برند نیاز به زمان و تجربه خوب داره.

 

✅ رعایت فاصله در میان تگ های خرید

شاید بهتر باشه در پست هایی که بیش از یک تگ خرید دارن، فاصله ای رو میون برچسب ها رعایت کنید.

نزدیک بودن تگ ها به هم یک حس آشفتگی رو در کاربر ایجاد می کنه. و یا شاید حتی از پست دلسر بشه و از پست بگذره.

یادتون باشه هر چه تعداد تگ ها کم تر باشه، کاربر تاثیر بهتری از پست دریافت خواهد کرد.

 

✅ فقط پست های خرید در صفحه قرار ندید

قرار دادن تنها پست های خرید، این حس رو به کاربر منتقل میکنه که قصد اکانت شما تنها فروشه. و نکات دیگر مثل رضایت کاربران برایتون هیچ ارزشی نداره.

همین موضوع در سرد شدن رابطه شما با کاربرانتون بسیار موثر خواهد بود.

به همین علت بهتره تا پست های دیگه با هدفی غیر از فروش محصول رو هم در صفحه خود قرار بدید.

 

✅ روش درست نمایش محصولات

طبیعتا، تصویر لباسی بر تن یک مدل برا کاربر جذاب تر هست تا تصویر تا شده همون لباس.

به تصویر کشیدن محصول در دنیای واقعی، میتونه در راغب کردن کاربران به خرید بسیار موثر باشه.

میتونید با استفاده از ویژگی های متنوعی که در قسمت استوری و پست وجود داره، بهترین روش ها رو در ارائه محصول انتخاب کنید.

این را از دست ندهید:  رشد فوق العاده با هشتگ اینستاگرام

 

مهم

اینستاگرام در مدت کوتاهی خودش رو به عنوان یک بازار گرم خریدو فروش ثابت کرده.

و همونطور که انتظار میرفت پلتفرم خودش رو از یک شبکه سرگرم کننده اجتماعی، به محیطی مناسب جهت خرید های آنلاین سوق داده.

همین الان که شما در حال مطالعه این مقاله هستین. خیلی ها در حال نهایی کردن خرید خودشون در این پلتفرم هستند.

 

پس شما هم فرصت رو از دست ندید و از پیشنهاد زیر 👇 استفاده کنید و به سمت رشد قدم بردارید.

پست خرید اینستا

 

آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام پیشنهاد من به شما

 

 نینجاگرام : ربات پربازده افزایش فالوور واقعی و هدفمند

 

نرم افزاری تضمینی و عملی برای رشد سریع در اینستاگرام  رو همین الان میتونی از اینجا دریافت کنی.

رباتی که با اون بهترین روش های تبلیغات رو تو اینستاگرام اجرا کنی و کسب و کارت رو رشد بدی و به یه حرفه ی پولساز تبدیل کنی. رباتی که کمکت میکنه تا در نهایت سود اصلی رو بدست بیاری و با روش های فیک  فالوور زنی و... خودت رو قول نزنی.

برا شروع رشدت از همین جا میتونی اقدام کنی و فایل رو همراه با بهترین آموزش دریافت کنی.

این کار ۵ دقیقه بیشتر نیست ولی همین ۵ دقیقه باعث میشه یک سال از بقیه جلو بی افتی.

 

 

خیلی ممنونم از اینکه وقت گذاشتی و این مقاله رو تا اینجا خوندی.

دوست دارم تجزیه و تحلیلت رو ( با اسال نظردر پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودت مطلع کنی.

 

فرصت ویژه: لایسنس ربات نینجاگرام با 75% تخفیف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *