چطوری روی پستهامون تگ خرید اینستاگرام قرار بدیم؟

تگ خرید اینستاگرام.تگ پست خرید اینستاگرام.افزایش فروش با تگ اینستاگرام.تگ خرید چیست.فروش با تگ خرید.

تگ خرید اینستاگرام مدتی هست که وارد دنیای کاربران این شبکه شده. و در واقع  این اتفاق از سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاده.

اینستاگرام با استفاده از این ویژگی نشون داده که به فکر صاحبان کسب و کار هم هست. و در واقع حاضره برا اون ها امکانات و ویژگی های جدیدی قرار بده.

تگ خرید چیست

اینستاگرام قبلا این امکانو فراهم کرده بود تا کاربران با استفاده از اکانت های تجاری به تبلیغ برندشون بپردازند.

این شبکه حتی با برقراری پل ارتباطی بین کاربران و برند ها تونست دستی در افزایش فروش این اکانت ها داشته باشه. و ثابت کنه اینستاگرام چیزی فراتر از یک شبکه اجتماعی برای ایجاد سرگرمیه.

در این مقاله از ویژگی تگ خرید اینستاگرام صحبت میکنیم و نحوه قرار دادنش رو آموزش میدهیم. با ما همراه باشید.

تگ خرید اینستاگرام.تگ پست خرید اینستاگرام.افزایش فروش با تگ اینستاگرام.تگ خرید چیست.فروش با تگ خرید.

تگ خرید ( TAG PRODUCTS )

ایده به وجود آوردن محیطی برا خرید های اینترنتی از اینستاگرام اولین بار در سال ۲۰۱۶ مطرح شد.

سپس کم کم این شبکه به محیطی برا خرید آنلاین تبدیل شد.

تگ خرید یا همان TAG PRODUCT ها زنبیل های خرید کوچکی هستند که شاید بر روی برخی از پست ها دیده باشید.

استفاده از این تگ کاربرد ها و ویژگی هایی داره که میتونید در مقاله کاربرد های استفاده از پست خرید در اینستاگرام  مطالعه کنید.

این زنبیل ها در واقع نشون میدن که پست روبه روی شما یکی از پست های قابل خرید آنلاین اینستاگرام یا Shoppable post هست.

فروش با تگ خرید اینستاگرام

کافیه بر روی تصویر ضربه بزنید تا تگ های خرید، خودشون رو مثل تگ کاربران روی عکس نمایان کنند.

هر تگ نام، مدل و قیمت کالا رو بر روی کادر کوچکی برا شما نمایان میکنه. و اگر قصد خرید داشته باشید، کافیه بر روی یکی از تگ ها ضربه بزنید. تا به صفحه سایت برند  منتقل و بتوانید محصول را خریداری کنید.

 

دلیل تبدیل شدن اینستاگرام به پلتفرمی برای خرید

 

اکنون اینستاگرام تبدیل به پلتفرمی برا خرید آنلاین و فروش با تگ خرید شده . و محیطی رو برا تجربه خرید موفق برا کاربران خود فراهم کرده.

 

اما دلیل سوق داده شدن اینستاگرام به این سمت چیه؟

✅ برند ها همواره در قسمت فید، استوری و لایو دنبال فرصتی برا نشون دادن محصولات خود می گردند تا بتونن بر روی کاربران تاثیر مثبتی بگذارن و اون ها رو راغب به خرید کنند.

✅ طبق بررسی های انجام شده حدود ۸۰% کاربران در اینستاگرام برند های مورد علاقه خود را دنبال میکنند. تا حس ارتباط عمیق تری رو با اون ها برقرار کنند.

تحقیقات نشان داده که این موضوع باعث می شه کاربران احساس کنند متعلق به گروه خاصی هستن و حس رضایتشون بالاتر میره.

✅ کاربران اینستاگرام حدودا ۸۵% هفته رو به جستو جوی محصولات و خدمات جدید و مناسب هستند.

افزایش فروش با تگ اینستاگرام

همین دلایل باعث شده اینستاگرام امکانات بیشتری رو برا راحتی کاربران و صاحبان برندها در نظر بگیره. و نتیجه کار پیشرفت چشمگیر اینستاگرام در رسیدن به این هدف شده.

این شبکه قصد داره تجربه گشتن، انتخاب و خرید نهایی رو همگی در پلتفرم خود جای بده.

 

در ادامه روش استفاده از تگ های خرید و  پست های Shoppable (قابل خرید کردن) اینستاگرام را شرح میدیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

بررسی شایستگی برند

 

اینستاگرام باید محیطی سالم و قابل اعتماد جهت خرید و فروش برندها و کاربران فراهم کنه. برا همین باید ابتدا شایستگی برند رو بررسی کنه. قبل از این که به آن امکان خرید و فروش رو بده.

تگ خرید چیست

برا این که این شبکه شایستگی برند شما رو بررسی کنه باید چند روش زیر رو انجام بدید:

  1.  آخرید ورژن اپلیکیشن اینستاگرام رو بر روی گوشی خودتون نصب کنید.
  2. اکانت اینستاگرام خودتون رو تبدیل به یک اکانت تجاری کنید.
  3. ادمین و یا مدیر تجاری اکانت باشید.
  4. باید کاتالوگی برا محصولات خودتون فراهم کنید همانطور که در فروشگاه فیس بوک استفاده میکنید.
  5. باید حتما کالای فیزیکی به فروش برسانید، خدمات نمیتونن تگ خرید داشته باشن.

افزایش فروش با تگ اینستاگرام

اینستاگرام به شما این امکان رو میده تا بعد از قرار دادن کاتالوگ بتونید هر محصولی رو که خواستید بر روی پست های خود تگ کنید.

بعد از این که این موارد رو انجام دادید، باید منتظر بمونید تا اینستاگرام به صورت اتوماتیک به بررسی اکانت شما بپردازه، این پروسه ممکنه چندین روز طول بکشه.

در نهایت بعد از تایید، جهت استفاده از تگ اینستاگرام پیامی به اکانت تجاری شما فرستاده می شه.

 

فعال سازی تگ های خرید اینستاگرام

 

قدم بعدی برا فعال کردن تگ های خرید و استفاده از اون ها در پست های اکانت تجاریتونه. استفاده از این تگ ها به بهتر دیده شدن پست هایتون و سهولت پروسه خرید موثر هستن.

جهت فعال سازی تگ های خرید، مراحل زیر رو دنبال کنید:

  1. به پروفایلتون برید.
  2. در بالای صفحه گزینه GET STARTED را انتخاب کنید. اگه گزینه مذکور دیده نشد، علامت چرخ دهنده را انتخاب کنید.
  3. گزینه PRODUCTS رو انتخاب کنید.
  4. سپس گزینه CONTINUE رو انتخاب کنید.
  5. در این مرحله باید کاتالوگ محصولات مورد نظر خود تون رو انتخاب کنید تا به اکانت پروفایل شما مرتبط بشه.
  6. در نهایت گزینه DONE رو انتخاب کنید.

فروش با تگ خرید اینستاگرام

اگر چنین موردی رو پیدا نمیکنید، دلیلش تایید نشدن اکانتتون هست. صبور باشید و دوباره برا تایید شدن به اینستاگرام درخواست بدهید.

 

قرار دادن تگ های خرید در پست ها

 

کافیه چند روش زیر رو دنبال کنید تا بتونید در پست های خودتون از تگ خرید استفاده کنید:

  1. در صفحه اشتراک گذاری اینستاگرام گزینه Tag Products رو انتخاب کنید.
  2. بر روی محصولاتی که میخواید بر روی اون ها تگ قرار بدید، ضربه بزنید.
  3. درست مثل تگ کردن افراد، نام محصول رو بنویسید تا محصول برا شما بالا بیاد.
  4. گزینه DONE رو انتخاب کنید.
  5. در نهایت گزینه SHARE رو انتخاب کنید.

 

دو نکته در استفاده از تگ خرید اینستاگرام

  • اینستاگرام قابلیت استفاده از تگ بر روی ویدیو، بومرنگ و پست هایی که به صورت گیف دراومده ان رو نداره.
  • در هر پست، میتونید از پنج تگ خرید استفاده کنید و در پست های چند صفحه ای میتونید تا ۲۰ تگ خرید ر به کار بگیرید.

تگ خرید چیست

اگه در هر مرحله از ایجاد تگ ها به مشکل برخوردید، احتمالاً که کاتالوگ محصولات به درستی دریافت نشده. و یا تایید شایستگی اکانت صورت نگرفته.

توصیه ام اینه که صبور باشید و این پروسه رو چندید بار امتحان کنید تا اینستاگرام تسلیم بشه.

اینستاگرام مرتب در حال بهبود این بخش از پلتفرم خودشه. اگهه میخواید در این بازار به اوج برسید، باید به طور مستمر اخبار مرتبط رو دنبال کنید.

همینطور سعی کنید از ابزار های پیشرفته که موجب رشدتون نو اینستاگرام میشه استفاده کنید.?

فروش با تگ خرید اینستاگرام

 

آموزش بازیابی رمز عبور اینستاگرام پیشنهاد من به شما

 

 نینجاگرام : ربات پربازده افزایش فالوور واقعی و هدفمند

 

نرم افزاری تضمینی و عملی برای رشد سریع در اینستاگرام  رو همین الان میتونی از اینجا دریافت کنی.

رباتی که با اون بهترین روش های تبلیغات رو تو اینستاگرام اجرا کنی و کسب و کارت رو رشد بدی و به یه حرفه ی پولساز تبدیل کنی. رباتی که کمکت میکنه تا در نهایت سود اصلی رو بدست بیاری و با روش های فیک  فالوور زنی و... خودت رو قول نزنی.

برا شروع رشدت از همین جا میتونی اقدام کنی و فایل رو همراه با بهترین آموزش دریافت کنی.

این کار ۵ دقیقه بیشتر نیست ولی همین ۵ دقیقه باعث میشه یک سال از بقیه جلو بی افتی.

 

 

خیلی ممنونم از اینکه وقت گذاشتی و این مقاله رو تا اینجا خوندی.

دوست دارم تجزیه و تحلیلت رو ( با اسال نظردر پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودت مطلع کنی.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *